X

متن خبر

نسخه چاپي

  شنبه 8 اردیبهشت 1397 - 11:45:32 ق.ظ  

برگزاری کارگروه تخصصی آرشیو الکترونیکی ثبت فارس

 

با حضور مدیرکل، معاون امور املاک، جمعی از کارشناسان املاک و مسؤل اداره فناوری اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس و رؤسای ادارات مناطق پنج گانه ثبتی شیراز کارگروه تخصصی آرشیو الکترونیکی این اداره کل با هدف بررسی نحوه پیشرفت انجام آن در واحدهای تابعه ثبتی برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه محمد هادی تابش فراز مسؤل اداره فناوری اطلاعات ثبت فارس ضمن ارائه گزارش در این زمینه ابراز داشت: تا کنون روند آرشیو الکترونیکی در 29 واحد تابعه از ادارات ثبتی این استان تکمیل گردیده و افزود: در این راستا از 920 هزار پرونده و 32 میلیون برگ اوراق اسکن بعمل آمده است.

 در ادامه این جلسه مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با قدردانی از زحمات کارشناسان این اداره کل در جهت پیاده سازی آرشیو الکترونیکی خاطر نشان نمود: آرشیو الکترونیکی نیز یکی دیگر از اقدامات و برنامه های زیر بنایی و متحول گرایانه سازمان ثبت بوده و آن را گامی ارزشمند در جهت شفاف سازی و ارتقای سلامت اداری برشمرد.

وی ضمن بیان لزوم تکمیل این پروژه در حداقل زمان ممکن اظهار داشت: امید داریم که اسکن پرونده های 12 شهرستان باقیمانده نیز با جدیت هر چه بیشتر صورت پذیرد و از کارشناسان ذیربط خواست تا همچون گذشته با نظارت مستمر بر فعالیت شرکت پیمانکار در این واحدها این امر با موفقیت به انجام رسد.

در ادامه این کارگروه حاضرین ضمن تبادل نظر در خصوص نحوه بازرسی بهینه مراحل انجام آرشیو الکترونیکی هم اندیشی نموده و در این خصوص راهکارهایی ارائه گردید.

.ذکر منبع در استفاده از مطالب و تصاویر الزامی است