سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 
ورود به سايت |  
 

جزئیات  

نسخه چاپي

  شنبه 7 مرداد 1396 - 04:32:57 ب.ظ  

مدیر کل ثبت فارس در جلسه شورای اداری این اداره کل: رعایت نظم و نظارت مطلوب دو عامل کلیدی در نیل به اهداف ادارات ثبت

مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در جلسه شورای اداری مردادماه سالجاری ضمن مهم برشمردن رعایت انضباط اداری توسط کارکنان ادارات ثبت، رؤسای ادارات تابعه ثبتی استان را به نظارت هر چه بیشتر مجموعه تحت امر ملزم نمود و خاطرنشان ساخت: نظم و نظارت مطلوب دو عامل کلیدی جهت نیل به اهداف مد نظر ادارات ثبت می باشد و رضایتمندی مردم میسور نمی باشد مگر با نظارت ه

 

به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس جلسه شورای اداری این اداره کل با حضور مدیرکل ثبت این استان، معاونین و کارشناسان ثبت فارس و نیز رؤسای شهرستانهای تابعه ثبتی این اداره کل برگزار گردید.

در این همایش مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس ضمن تبریک دهه کرامت و بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع)، میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و نیز میلاد سراسر نور هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و با اشاره به عملکرد قابل تقدیر مجموعه ثبت این استان در 4 ماه ابتدایی سالجاری ابراز امیدواری نمود که در ماه های آتی نیز با همت مضاعف همکاران و برنامه ریزی مطلوب رؤسا در جهت خدمت رسانی بهینه به مردم استان و تحقق هر چه مطلوب تر سیاستهای سازمان ثبت گام برداشته شود.

وی همچنین با تأکید بر لزوم همدلی بیش از پیش مسؤلین ادارات ثبت در رفع مشکلات مردم، هدف از برگزاری این جلسات را طرح معضلات و ارائه راهکارهایی جهت بهینه سازی کمی و کیفی در ارائه خدمات و رفع مشکلات کارمندان و مراجعین برشمرد و افزود: این جلسات باید پویایی لازم را در سیستم  به ارمغان آورد و هدف ما از برگزاری این نشست ها، هم اندیشی در جهت ارائه مطلوب تر خدمات به مردم و انجام درست فرایندها می باشد.

اقبال با مهم برشمردن رعایت انضباط اداری توسط کارکنان ادارات ثبت، رؤسای ادارات تابعه ثبتی استان را به نظارت هر چه بیشتر مجموعه تحت امر ملزم نمود و خاطرنشان ساخت: نظم و نظارت مطلوب دو عامل کلیدی جهت نیل به اهداف مد نظر ادارات ثبت می باشد و رضایتمندی مردم میسور نمی باشد مگر با نظارت هر چه بیشتر فرایندهای ارائه خدمات.   

مدیرکل ثبت فارس ارتباط مستمر رؤسای شهرستانهای تابعه با این اداره کل را نوید بخش بهبود مستمر فرایندها دانست و خاطرنشان ساخت: تعامل رؤسا با مقامات شهرستان مربوطه جهت استفاده از ظرفیت های شهرستان، ارسال به موقع آمار به ثبت استان، بازرسی از دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق مطابق برنامه زمان بندی شده و ارسال به موقع صورتجلسات بازرسی و نیز استفاده از ظرفیتهای نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در جهت تسریع انجام امور از ضروریات بوده و لازم است مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در 4 ماهه ابتدایی سال جاری 21 واحد ثبتی تابعه مورد بازرسی بازرسان و کارشناسان این اداره کل قرار گرفته افزود: برنامه داریم که تا پایان شهریورماه تمامی ادارات تابعه ثبتی در سراسر استان فارس را بازرسی نموده و از نزدیک روند ارائه خدمات به مردم توسط این ادارات را رصد نماییم.

در ادامه این مراسم معاونین امور املاک، اسناد، برنامه ریزی و نیز مسؤلان دیگر بخش های اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس مطالب مربوط به حوزه های خود را به حاضرین ارائه نمودند.

 

.ذکر منبع در استفاده از مطالب و تصاویر الزامی است

.تمامی حقوق این درگاه متعلق به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است